20. Jakie dokumenty są wymagane do podpisania takiej umowy pożyczki przypadku zabezpieczenia się na mieszkaniu?

 

Dokumenty jakie są obligatoryjne do zawarcia umowy ze STAY SAFE to: podstawa nabycia mieszkania (akt notarialny zakupu, darowizna, spadek, przydział itp.), zaświadczenie ze spółdzielni/wspólnoty o zaległości, bądź jej braku. Jeżeli mieszkanie było nabyte darowizną po 2008r to wówczas dodatkowo jest potrzebne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego z informacją, że podatek od spadku i darowizn nie należy się lub, że został w całości opłacony. Dodatkowo jeżeli jest to umowa przewłaszczenia to potrzebne jest zaświadczenie z Urzędu meldunkowego o ilości osób zameldowanych w danym lokalu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HOME

O NAS

OFERTA

WSPÓŁPRACA

PORADNIK

KONTAKT

SKUP MIESZKAŃ

WSPÓŁPRACA INWESTORSKA

Artykuły

<<  POPRZEDNI

NASTĘPNY  >>

Copyright © 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone dla  Stay Safe sp. z o.o.    |   REGULAMIN     |     POLITYKA PRYWATNOŚCI