20. Jakie dokumenty są wymagane do podpisania takiej umowy pożyczki przypadku zabezpieczenia się na mieszkaniu?
Dokumenty jakie są obligatoryjne do zawarcia umowy ze STAY SAFE to: podstawa nabycia mieszkania (akt notarialny zakupu, darowizna, spadek, przydział itp.), zaświadczenie ze spółdzielni/wspólnoty o zaległości, bądź jej braku. Jeżeli mieszkanie było nabyte darowizną po 2008r to wówczas dodatkowo jest potrzebne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego z informacją, że podatek od spadku i darowizn nie należy się lub, że został w całości opłacony. Dodatkowo jeżeli jest to umowa przewłaszczenia to potrzebne jest zaświadczenie z Urzędu meldunkowego o ilości osób zameldowanych w danym lokalu.
HOME
O NAS
OFERTA
WSPÓŁPRACA
PORADNIK
KONTAKT
SKUP MIESZKAŃ
WSPÓŁPRACA INWESTORSKA
<< POPRZEDNI
NASTĘPNY >>
Copyright © 2016. Wszelkie prawa zastrzeżone dla Stay Safe sp. z o.o. | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI